• وبلاگ : بزم شبانه
  • يادداشت : کربلا يه خونه با صفا برا دلهاي عاشق و بي قرار
  • نظرات : 3 خصوصي ، 12 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اين نوشته از وبلاگ اسلام ناب محمدي ميباشد ادرس وبلاگ در زير نوشته ها اخر ميباشد جهت اطلاع دوستان گرامي التماس دعاسلام و عليکم.

    گويا دوباره بعضي از مسلمانان زبان نفهم آمده اند و در وبلاگهاي مسلمانان و مسيحيان از اسم و وبلاگ بنده سو استفاده کرده اند و حرفهاي رکيک زده اند. بنده براي دومين بار از همين جا اعلام مي کنم که نويسنده اين وبلاگ هيچگونه توهيني در وبلاگهاي ديگر نداشته و نخواهد داشت. بنده هرچي هم بگم در نوشته هايم دارم بيان مي کنم.

    اين ستمکاران بي باکانه عفت قلم و حرمت را يکباره فراموش کرده به هتک شرف و حرمت ساير وبلاگها با سوء استفاده از نام من پرداخته اند و حتي به بنده اتهامات بي اساس و ناروا زده اند. ( البته مشخصات ۲ نفرشان را بدست آوره ايم و از طريق دوستاني که داريم آدرس اين افراد گرفته شده است و در حال تهيه صورت جلسه اي براي شکايت از اين افراد هستيم ).

    هرچه که از مغزهاي ناسالم و تخيلات بيمارشان تراوش مي کند بر زبان مي رانند و به همه ما نسبت مي دهند. ( چه مسلمان و چه مسيحي و غيره ). در کردار و گفتار ايشان نه ترس از خالق پيداست و نه شرم از مخلوق٬ متجاسرانه ظلمت را نور و نور را ظلمت قلمداد مي کنند و کسي نيست به ايشان بگويد:

    اي ستمکار مردمان آزار

    گرم تا کي بماند اين بازار؟

    مشوب کردن اذهان و برانگيختن عواطف و احساسات بر عليه ديگران٬ ايجاد سوء ظن و سو استفاده از اسم و مشخصات ديگران و هتک حرمت و وارد آوردن تهمت و افترا در همه اديان از معاصي کبيره است ولي اين ظالمان را از آن باکي نيست. اينان به قرآن هم که در سوره ۴۹ آيه ۱۲ که ميفرمايد (( يا ايها الذين آمنوا اجتنوا کثيراً من الظن ... )) ايمان ندارند.

    خدا را شکر مي کنم که مطالب اين وبلاگ باعث روشن شدن چهره واقعي اسم اين وبلاگ شده است که حتي اين افراد از قرباني کردن همکيشان خود براي پيشبرد مقاصد خودشان دريغ هم نکرده اند.

    زت زيادhttp://darveshiyan.blogfa.com