سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 دوستان خوبم سلام

اینا حرفای دلمه به شما، اگه دوست داشتین بخونید.

درسته اینجا رو میگن دنیای مجازی (غیر حقیقی) اما میشه از راه دوربا دیگرون دوست شد،با شادییاشون خندید و با غمهاشون اشک ریخت و غصه دار شد، میشه ازهمدیگه دور باشیم اما دلامون به هم نزدیک باشه،میشه همدیگه رو نبینیم ، اما وجود همدیگه رو حس کنیم ،میشه فرسنگها با هم فاصله داشته باشیم اما باگذاشتن یه کامنت یا یه اف ناقابل اعلام کنیم که با هم و به یاد هم هستیم. میشه با یه فرهنگ و یه لهجه کاملا متفاوت با کسی هم عقیده بود و میشه هم عقیده شد.

چشمهام رو میبندم خوب که نگاه میکنم میبینم چندتا دوست باصفا و صمیمی تو این مدت خدا بهم داده که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیستند. و با یه دنیا عوضشون نمی کنم .

اسم نمیبرم، علتش رو هم نپرس که نمیگم .

از خدا میخوام رشته دوستیم با این چند نفرهیچ وقت قطع نشه و تو اون دنیا هم بتونم باهاشون دوست باشم و ببینمشون البته خدا باید یه کاری کنه من ادم شم که بتونم ........ نمیشه که از تو جهنم به بهشتیها سلام داد، میشه ؟؟؟؟ نمیشه .

از مدیران زحمتکش و پرتلاش پارسی بلاگ کمال تشکر را دارم واز همه شماهایی که برای هر پستم کامنت میزارید و همه شماهایی که بعضی وقتا افتخار میدین و از همه شماهایی که فقط یه بارمیاین تشکر میکنم وپیشاپیش سال نو رو به همتون تبریک میگم .امیدوارم اگه مجردید ازدواج کنیدوخوشبخت بشید، اگه عقد هستین هرچه زودتر جور بشه برید سر زندگیتون، اگه متاهلید عاقبت بخیر بشید، اگه دانشجویید موفق بشید،اگه واحد پاس نکرده دارید (عین خودم) به راحتی بگذرونید،اگه پشت کنکوری هستین با رتبه عالی پذیرفته بشین،اگه بچه ندارید خدا بهتون سالم و صالحش روعطا کنه،اگه بچه دارین خدا بهتون ببخشه، اگه خونه ندارین خونه دار بشید،اگه ماشین ندارین هرچه زودتر یه خوبش رو بهتون بده تا ایام عیدی کلی خوش به حالتون بشه،اگه پول ندارین الهی که شب عیدی جیبتون پر برکت بشه (عیدی یادتون نره که بچه هاعید رو فقط به عیدیش میشناسن)،ارزو میکنم همتون زیارت خونه خدا برید و حاجی بشید،کربلا هم که ارزوی همس، میدونم

میگن پنجره فولاد امام رضا(ع) برات کربلا رو میده پس الهی که به زودی همه ما زائرسرزمین طوس بشیم.

آرزودارم حرم بی بی زینب کبری(س) رو زیارت کنم، ارزوم برای شما هم همین هست.

یه اقا هم داریم که همیشه حاضره اما ما بهش میگیم امام غائب

امیدوارم این حاضرهمیشه غائب به امر خدا بیاد و دستی به سرمون بکشه بلکه ادم شیم تا وقتی پیامبرمون رو ملاقات میکنیم شفاعتش شامل حالمون بشه.

بیایید قول بدیم سر سفره هفت سین برا ظهورش دعا کنیم و از خدا بخوایم تا مارو از یاوران همیشگیش قرار بده

اینم یه سخن زیبا ،عیدی من به همه دوستان :

 ((بهترین و با ارزشترین روزی ادمی، توفیق عملی است که او را بسوی رشد و معرفت براند و موجب مشاهده جمال حضرت حق گردد.))

 

اینم یه عیدی دیگه عکس کربلای شوشتررو براتون میزارم.زیارت قبول، مارو هم دعاکنید.

                         

نوای بزم شبانه رو هم عوض کردم یه جورایی به ما میگه ازاول محرم تا اخرصفر کجا بودیم وکجا بایدمیرفتیم .(خداحافظ پیرهن سیای ارباب).التماس دعا

حسینی باشید، خدا پشت و پناه همتون. یا حق 


نوشته شده در  یکشنبه 85/12/20ساعت  6:7 عصر  توسط لیلا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
یک رمضان و یک امام حسن!
آهنگ دلنواز!
[عناوین آرشیوشده]