سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت رسول(ص) فرمودند:خداوند درآسمان هفتم فرشته ای داردبه نام داعی که هرشب ازاین ماه داد میزند خوشا به حال ذاکرین.اگه میخوای کاملترش روبدونی رو داعی کلیک کن.
پس ماه رجب ماه ذکر خداست. ماهیه که باید خدا در ما تجلی کنه(چندتا از اذکار این ماه  رو براتون مینویسم)
در این ماه مستحب است ده هزار بار سوره توحید،اگرنشد هزار بار،اگرنشد صدبار.
دیگه!
از رسول اکرم(ص)روایت شده: کسی که در یکی ازشبهای ماه رجب بخواند صد مرتبه سوره توحید را،در دو رکعت نماز،(در هر رکعت پنجاه تا) ،گویا صد سال روزه گرفته است.و در بهشت به او صد قصر میدهند و هر قصری در جوارپیغمبری از پیغمبران خدا.
چیه!تعجب کردی؟ یا مَنْ یُعْطِی الکَثیرَبِالقَلیلِ...(که دردعای معروف همین ماه که بعدهرنمازوارد شده میخونیم)
برای هر شب این ماه، دو رکعت نماز وارد شده که درهررکعت یک حمد و سه کافرون ویک بار توحید و بعد نماز هم دعایی دارد که بخونید لااله الا الله و حده لاشریک له،له الملک ........که در مفاتیح هست.
دوست نداری تو این ماه شصت،حج و شصت،عمره داشته باشی؟ خب همین نماز رو بخون.(نه پولی خرج کردی نه راهی رفتی نه دست و پایی زدی، با یقین بخونی انشاالله میدند)
درهر شب و یا روزش هزار بار لااله الا الله، استغفرالله ربی و اتوب الیه و صلوات مستحب هست.
روزاول نماز جناب سلمان(رضی الله عنه) رو به این کیفیت بخونید که: ده رکعت نماز(پنج تا دو رکعتی) که در هر رکعت یک حمد،سه توحید وسه کافرون بخونیدو بعد سلام دستها رو بلند کنید وبگید: لااله الا الله وحده لاشریک له،له الملک.....
( دراعمال روزاول رجب در مفاتیح مراجعه کنید) که در نیمه و آخرماه نیز این نماز رو بخونید.
شب و روز اول رجب غسل یاتون نره،زیارت رجبیه امام رضا علیه السلام مانندعمره ی رجبیه وارد شده.
از رسول اکرم (ص)روایت شده: اگر کسی تمام این ماه را روزه بگیرد،خدا سه چیز به او میدهد،خدا تمام گناهان گذشته ی او را می بخشد، او را از گناهان آینده حفظ میکند،و اورا ازعطش وفزع روز قیامت نگه میدارد.کسی گفت: یا رسول الله  من نمی توانم بگیرم چه خاکی بر سرکنم؟؟ حضرت فرمودند: اول ماه،وسط ماه و آخر ماه را بگیرکه گویا کل ماه را روزه گرفته ای.
ازپنجشنبه و شبِ جمعهءاول ماه رجب غافل نشید که به« لیلة الرَّغائب» معروف است.(شب آرزوها)
که در این شب تمام ملائک به طواف کعبه می آیند،خدا میفرماید چه میخواهید؟ملائک گویند:خدایا ما از تو میخواهیم کسانی که در ماه رجب روزه گرفته اند آنها را ببخشی و عفو کنی، خدا هم میفرماید:بخشیدم!
این میدونی یعنی چی؟!(اعمال این شب رویه نگاه بندازید،تو مفاتیح هست)
صبر کنید یه چیز دیگه هم هست، برای تبرک گذاشتم آخر سر بگم
زیارت امام حسین (ع) در شب و روزاول رجب یادتون نره،بخونید با صوت حزین هم بخونید.(ازتون دعوت میکنم عکسهایی از کربلا رو اینجا ببینید.به راستی با ادم حرف میزنند، ببینید...)
که امام صادق فرمودند:هرکه زیارت کند حسین ابن علی (ع) را در روز اول رجب بیامرزد خداوند عالم او را البته
(یه خواهش هم از همتون دارم که تو این شبهای عزیز وبا عظمت همدیگه رو فراموش نکنیم،اشکتون جاری شد یه بروبچه های وبلاگ نویس بگید هم کافیه،حالا برید با این خدای مهربون و این همه رزق و روزی که وعده داده بهمون میده خوش باشید.یاحق)
الحق که طوبی الذاکرین در این ماه.


نوشته شده در  یکشنبه 86/4/24ساعت  11:1 صبح  توسط لیلا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
یک رمضان و یک امام حسن!
آهنگ دلنواز!
[عناوین آرشیوشده]